24 timers livssyklus

av | 6. jul, 2018 | Sosiale Medier

Hva prater jeg om nå?
Jeg sitter nå hjemme i solsengen på verandaen og ser ut over vannsprederne på jordet og de små bølgene på fjorden. Og så slo meg plutselig tanken, jeg har jo glemt å se Solo!! For dere som ikke er vet hva jeg prater om, her er et lite hint: STAR WARS. 
Så kom jeg til å tenke på Bølgen i Larvik – er det ikke deres jobb å faktisk minne meg må at Solo går på kino nå? 

For i min hverdag går ting fort, du kommer hjem fra jobb, i løpet av 3 timer skal du ha laget mat, spist, foret barna, lagt fram fotball/håndball/badetøy og kjørt alle fram og tilbake. De dagene det ikke er aktiviteter, kaster vi oss rundt for å dra på vannet med båten (rekordtidlig og varm sommer i mai 2018). 

Så når du etter hvert kan ta en pust og føle at du lever, da er det ikke kino du først tenker på.

Lysten til å se Solo er der, men tanken kommer ikke frem i alt støyet i hodet.

Så da er det vel riktig å si at det er Bølgens oppgave å minne meg på at jeg vil se Solo? 

Rare tanker fra en helt vanlig far og mann, men ikke helt. Fordi, på dagtid er jeg markedsfører og dette er ikke kun en jobb, men også en måte å tenke på og være på. 

Så her jeg sitter på verandaen med en iskaffe latte og nyter utsikten, så kom jeg plutselig på at jeg vil se Solo, men da spørs det om den fortsatt går på kino da? 

Så til neste gang hadde jeg virkelig satt pris på en liten påminnelse om at Solo er på kino nå. 

Og for alle dere som ikke skjønner dere på STAR WARS, det handler ikke om Solo. 

Det handler om at vi lever i 24 timers sykluser, vi glemmer fort og vi handler fort. Hvis du ønsker å gjøre noe så må du enten skrive det opp i kalenderen, gjøre det med en gang eller håpe at Bølgen er snill nok til å gi deg et hint på Facebook, Instagram eller Snapchat. 

Stefan Lundberg
Daglig leder i Trane Media

Fyll ut feltene under
så tar vi kontakt

Mer fra bloggen

Hva skjer med Facebook for bedrifter nå?

Hva skjer med Facebook for bedrifter nå?

    Det har vært tilløp til panikk blant bedrifter som benytter Facebook som markedsføringskanal, etter at Facebook for noen dager siden annonserte at de i nyhetsstrømmen nå vil prioriterer innlegg fra venner og familie foran annet innhold. Spørsmålet er om...

Facebook slår ned på fisking etter engasjement!

Facebook slår ned på fisking etter engasjement!

    «Engagement baiting» har blitt mer og mer vanlig blant sidene du og andre følger på Facebook, men nå er det slutt. Facebook har nemlig annonsert at de vil begynne å slå hardt ned på synligheten til innlegg fra sider som fisker etter engasjement. ...

Trenger mitt firma være på Facebook?

Trenger mitt firma være på Facebook?

    Jeg er på Facebook, du er på Facebook, naboens tremenning er på Facebook, følg oss på Facebook…. “Alle” er på Facebook, og ALLE har har iallefall hørt om det. Men kan det virkelig være nødvendig for min bedrift å også være på Facebook?   Da jeg...

Vi bruker informasjonskapsler (cookies).
Ved at du fortsetter å bruke tranemedia.no, forutsetter vi at du samtykker til dette.

Trane Media AS © 2018
Org.nr. 919 494 050 MVA

Vi bruker informasjonskapsler (cookies).
Ved at du fortsetter å bruke tranemedia.no, forutsetter vi at du samtykker til dette.

Share This