24 timers livssyklus
Hva prater jeg om nå?
Jeg sitter nå hjemme i solsengen på verandaen og ser ut over vannsprederne på jordet og de små bølgene på fjorden. Og så slo meg plutselig tanken, jeg har jo glemt å se Solo!! For dere som ikke er vet hva jeg prater om, her er et lite hint: STAR WARS.
Så kom jeg til å tenke på Bølgen i Larvik – er det ikke deres jobb å faktisk minne meg må at Solo går på kino nå?
For i min hverdag går ting fort, du kommer hjem fra jobb, i løpet av 3 timer skal du ha laget mat, spist, foret barna, lagt fram fotball/håndball/badetøy og kjørt alle fram og tilbake. De dagene det ikke er aktiviteter, kaster vi oss rundt for å dra på vannet med båten (rekordtidlig og varm sommer i mai 2018).
Så når du etter hvert kan ta en pust og føle at du lever, da er det ikke kino du først tenker på.
Lysten til å se Solo er der, men tanken kommer ikke frem i alt støyet i hodet.
Så da er det vel riktig å si at det er Bølgens oppgave å minne meg på at jeg vil se Solo?
Rare tanker fra en helt vanlig far og mann, men ikke helt. Fordi, på dagtid er jeg markedsfører og dette er ikke kun en jobb, men også en måte å tenke på og være på.
Så her jeg sitter på verandaen med en iskaffe latte og nyter utsikten, så kom jeg plutselig på at jeg vil se Solo, men da spørs det om den fortsatt går på kino da?
Så til neste gang hadde jeg virkelig satt pris på en liten påminnelse om at Solo er på kino nå.
Og for alle dere som ikke skjønner dere på STAR WARS, det handler ikke om Solo.
Det handler om at vi lever i 24 timers sykluser, vi glemmer fort og vi handler fort. Hvis du ønsker å gjøre noe så må du enten skrive det opp i kalenderen, gjøre det med en gang eller håpe at Bølgen er snill nok til å gi deg et hint på Facebook, Instagram eller Snapchat.
Mer fra bloggen
Mange bedrifter bryter Facebooks konkurranseregler
Konkurranser på Facebook er en smart og enkel måte å markedsføre og skape engasjement rundt din bedrift. Men pass på, det er viktig å følge reglene, ellers kan Facebook begrense din synlighet og i verste fall kaste deg ut – helt uten forvarsel! ...
Hva er Facebook Pixel? En gave til markedsføreren!
Facebook Pixel er kode du plasserer på nettstedet ditt. Det hjelper deg med å måle konverteringer fra Facebook-annonser, optimalisere annonser basert på innsamlede data, bygge målrettede målgrupper for fremtidige annonser og remarket åpenbare potensielle...
Nå kan endelig alle annonsere på Snapchat
Snapchat har nå lansert Snap Publisher for alle annonsører i hele verden – Norge inkludert. Dette er en selvbetjeningsløsning som brukes til å lage Snap Ads, eller Snapchat-annonser. Dette er en spennende kanal med mange muligheter. Det store spørsmålet...