Resultat fra Markedspodden og 2018
GODT NYTT ÅR OG LITT TILBAKEBLIKK OG RESULTAT FRA MARKEDSPODDEN OG 2018.
Godt Nytt År.
Nytt år og nye muligheter er det mange som sier. Noen ganger kan det være deilig å ha en grunn til å få starte på nytt og ta nye krefter.
Men jeg er ikke helt der, jeg kjører på som før, full fart:) Dette er en kort episode om hvordan 2018 har vært og hvilke resultater Markedspodden har hatt så langt. Meget spennende, så følg med.
Du kan lytte til ukens Podkast her.
Mer fra bloggen
Vlogger du?
Bilde eller video? Jeg så en video for noen dager siden på LinkedIn, om et firma som har begynt å filme store deler av reisen sin. Alt fra hvordan de har det på kontoret, når de er i kundemøter, opp og nedturer. De viser korte avsnitt av hvordan det er å...
Fra 0 til 177 på få måneder
Hva innebærer aktivitet på LinkedIn? I Oktober 2017 var jeg på et foredrag i Oslo som handlet om digitale medier og markedsføring. Det ene foredraget handlet om LinkedIn. LinkedIn er en app, og en del av min inbound marketing, jeg har hatt på alle mine...
Outbound vs. inbound markedsføring
Det nummeret der ser ut som et salgsnummer, de er så utspekulerte! Vi har i dag alle mulige funksjoner for å “forsvare” oss mot folk som ønsker kontakt. Det kan være apper som blokkerer numre, det kan være tillegg i Chrome-leseren som blokkerer annonser...