Effekten av Markedspodden

av | 14. mar, 2019 | Podkast

Effekten av en Podkast, Markedspodden ila de første 6 månadene.

 

De fleste møtene jeg er i handler om at kunden vil ha flere kunder og salg. Og dette stemmer vell for de fleste av oss. Men det som ikke helt henger på greip, det er at ting skal være gratis og ikke ta noe tid. Jeg hadde en oppfølgnings samtale med en kunde for ikke så lenge siden. Så sa han til meg at, nå vil du vell høre at vi blir nedringt av nye kunder…. Da svarte jeg helt ærlig, så langt og med det lille vi har brukt av budsjettet så er jeg super fornøyd hvis et halvt menneske har ringt deg. Hvis du selger produkter for flere hundre tusener så kan du ikke forvente resultater etter få uker og etter noen få tusenlapper i annonser. Ting tar tid og ting må gjøres riktig. Ting må testes og optimaliseres.

I dagens episode forteller jeg om resultatene som jeg opplever med Markedspodden. Mange timers jobbing, en del reising, mye ny læring, bruk av en del penger og bøttevis med is i magen. Jeg setter så stor pris på hver eneste lyttere og jeg vet hvor mye hver eneste en av dere betyr for meg og for andre gründere der ute. Alle må vi begynne et sted. 1 lytter, 2 lyttere osv. Nå er vi opp i 600+ lyttere og kundene begynner å ta kontakt. Ja, masse tid og energi lagt i dette, men det er hvert hver eneste dråpe energi. Finn noe du synes er morsomt, bli litt bedre hver dag, gjør jobben og vær ekte. Da kommer kundene etter hvert. 

Her er link til podkasten jeg nevnte i dagens episode. Episoden med Frank er full av energi og hvis du lurer på om det er mulig å ta en telefon til NASA så bør du høre på denne episoden. For som gründer så er der ikke mange hinder som stopper Frank.

Stefan Lundberg
Daglig leder i Trane Media

Fyll ut feltene under
så tar vi kontakt

Sjekk ut bloggen vår her!

Flere podcasts

Abax – Bjørn Erik Helgeland

    Bjørn Erik har hatt eventyrlig suksess med Abax, men visste du at mannen også har skrevet, spilt i og satt opp et humorshow? Bak resultatene ligger hardt arbeide, evnen til å reise seg igjen og et motto han har med seg fra indianerne i Peru: Gi...

Bridgehill – Frank Brubakken

    Bridgehill startet med å tilby unike, arkitekttegnede hjem, så brant det i Lærdal og Frank Daniel Brubakken fikk en ny idé. En telefon til NASA, tester og utallige timer med hardt arbeide senere, sitter han med en produkt som kan revolusjonere hvordan...

Derfor bør du satse på Facebook

    Stefan Lundberg er gründer av Trane Media, og har fulgt utviklingen på Facebook gjennom flere år. Hør ham fortelle hvorfor du bør bruke de digitale markedspengene dine på Facebook.  Stefan LundbergDaglig leder i Trane Media Fyll ut feltene under så...

Vi bruker informasjonskapsler (cookies).
Ved at du fortsetter å bruke tranemedia.no, forutsetter vi at du samtykker til dette.

Trane Media AS © 2018
Org.nr. 919 494 050 MVA

Vi bruker informasjonskapsler (cookies).
Ved at du fortsetter å bruke tranemedia.no, forutsetter vi at du samtykker til dette.

Share This