Lykke Blomster er populært blandt influencers idag.

Vi ser på bilder av influencers vakre hus, vakre hager, fantastiske åpne områder der blomster har et veldig viktig sted. Disse blomstene kalles ofte for Lykkeblomster. 

Spesielt i den feminine verden er det mange påvirkere som bruker uttrykket: Rosa Lykkelige Blomster eller Lykke Blomster for å identifisere livets skjønnhet og mykheten og den dyrebare måten blomster farger livene våre på.

Den dominerende fargen er rosa, men også andre duse farger som grå er tydelige gjennom bildene av influencers. For å nå smarttelefon skjermene våre brukes farger og motiver og nå er det meget populært med Lykke Blomster. Dette er jo hyggelig for oss alle da det får oss til å sette pris på blomstenes tekstur og mykhet.

Blomster går aldri av moten, når de blir publisert for enhver anledning, de får mange delinger, likes og mange kommentarer.

Lykke Blomster fungerer ofte som bakgrunnsdekor i våre vakre Nordiske Hjem og fremfor alt i designer verdenen brukes Lykke Blomster til å gjøre plassen der de jobber og bor enda vakrere.

3 typer influencers?

Hvordan bli en influencer? Hva er influencere, og fremfor alt hva skal til for å bli en influencer? Dette er noen spørsmål som mange av dere og jeg stiller meg selv.

Jeg skal prøve å skrive om 3 måter å være en influencer på, ikke bare i en moteverden eller sminkeverden, men også i en verden av lykke blomster og planter.

1)

Millenium generasjonen har mange influencers og vi i Media prater nå om «Influencer Marketing», men nøyaktig hvem er de? Og hva gjør influencere?

En influencer er en bruker med tusenvis av følgere eller følgere spredt på forskjellige sosiale nettverk, det kan være en YouTuber, Instagrammer eller en Blogger der han/hun skriver artiklene han/hun deretter deler på Instagram med beskrivelse på bildene og hashtagene som er delt inn i et tema som #Lykke Blomster #Rosa Lykke #TorkedeBlomster #Glade Blomster.

Hver gang han/hun deler et innlegg, et bilde eller en video, kan influenceren motta mange visninger takket være fansenes tillit. Ofte bruker influencere sin posisjon til å selge ting. Det er fullt mulig å bli en influencer i dag uten utdanning eller kompetanse. Derfor er det viktig at du selv vurderer og føler hva som er riktig for deg før du følger et råd eller kjøper fra en anbefaling fra en influencer. I dag snakker vi om «nettpåvirker», «moteblogger», «reiseblogger» uten å virkelig forstå hvem eller hva de er, og fremfor alt uten å vite hvor og hvordan du kan finne ekte fagfolk.

2)

Influencers var før journalister eller bransjeeksperter som kunne gi enorm synlighet til ethvert innlegg, nettsted, produkt eller tjeneste, selv bestemme suksess eller fiasko. Men i dag er en influencer en person med mange følgere på sosiale media. Verden har vist stort interesse for disse influencerne og spesiellt det litt ynge publikumet. Men noe er på gang å forandre seg. Vi har gått fra journalister og fagfolk til rosabloggere til influencere og nå er vi på vei tilbake igjen. Vi er på vei tilbake til kvalitet og det som er ekte. Mye i markedet tyder på at vi nå ønsker å følge med på det som er fagligt  bra og som har tyngde. Vi vil ikke lenger kjøpe en vare som en influencer sier at vi må ha, vi er blitt litt mere kritiske og vurderer våre kjøp litt mere. Det ser vi på flere bedrifter som er bygget opp gjennom rosablogger, omsetningen går nedover.

3)

En annen kategori som, selv om den ikke har noen spesifikke ferdigheter, kan vise seg å være utrolig nyttig for å markedsføre virksomheten, nemlig VIP-er.

På instagram følger vi generelt mennesker relatert til moteverdenen, men det er også andre suksessområder, spesielt profilene som omhandler design og viser hvordan du kan gjøre hjemmet ditt enda vakrere gjennom lykke blomster.

For alle hjem elskere og innen spesielt design er der mange store profiler, ekte påvirkere, som det er umulig å ikke følge med på. Entusiasme er vanskelig å ikke følge med på og som oftest så blir det her vist fram et bilde fra hverdagen til influenceren uten anbefaling til å kjøpe noe.

Ønsker du å lese mer om Lykke Blomster og Flora Dekor så finner du en interessant artikkel her. Og enda en her.

På Trane Medias sine blogg sider finner du flere interessante artikler og podcaster. Trykk her.

Share This